Tweede blog - Reisverslag uit Westmount, Canada van Hanna Tiggelen - WaarBenJij.nu Tweede blog - Reisverslag uit Westmount, Canada van Hanna Tiggelen - WaarBenJij.nu

Tweede blog

Blijf op de hoogte en volg Hanna

07 Maart 2018 | Canada, Westmount

De tweede week is voorbij gevolgen. Best apart als je bedenkt dat ik van maandag tot en met vrijdag niks anders doe dan stage en meewerken. 's avonds beetje tv kijken en dan om half 10 naar bed toe.
Afgelopen weekend mocht ik wel weer mee skiën met Wesley, Annemiek en de kids. Skiën gaat me duidelijk beter af dan boarden :P. Zondags was Wim jarig, (gelukkig) geen groot feest met een hoop Canadese mensen die ik niet ken maar gewoon met het gezin samen eten en daarna taart. Johan en Amanda kon ik dan al maar Linda en Lonneke nog niet. Lonneke op dit moment nog steeds niet want die was er niet.

De derde week is weer begonnen zoals de tweede week is geëindigd. Stage en meewerken. Het begint wel te dagen dat als ik iets wil zien in oost Canada dat ik het dan echt zelf zal moeten ondernemen. Heb ik vandaag een beetje aangekaard bij Johan, dat ik wel voor een weekend naar Toronto zou willen gaan. Hij raadde me toen aan om beter eerst naar Ottowa te gaan en te kijken of ik t wel iets vind om een weekend alleen weg te gaan. Ottowa is maar 1.5 uur rijden en Toronto is er zeker 5 uur. Binnenkort maar eens gaan kijken wat de mogelijkheden zijn om dat te gaan doen.

Ik merk gelukkig ook dat ik me er wel bij neer gelegd heb dat een jaar Canada hem gewoon echt niet gaat worden. Dus ook dat ik in september gewoon weer in de schoolbanken zit om mijn vierde jaar te gaan halen #verstandigbezighans. De keerzijde is namelijk wel dat de vijf weken rondreizen met Joris al bijna helemaal geregeld zijn!!!! En daar kijk ik toch ontzettend naar uit! Zijn vakantie is goedgekeurd op het werk en de volgende dag is hij gaan afmaken wat ik begonnen was, de camper regelen bij het reisbureau! Echt hoe gaaf gewoon. We kamperen sowieso 2 nachten in national park Banff, bij Lake Louise. Ik heb bij de foto's een indicatie toegevoegd van wat we daar waarschijnlijk te zien gaan krijgen.
Het reizen met Joris maakt heel veel goed. En we komen nu samen naar huis toe, ook wel fijn.

  • 07 Maart 2018 - 08:26

    Cora:

    Hoi hoi, ik heb blogg 2 weer gelezen. Ik ben wel jaloers op jou in de weekende hoor. Effe lekker skiën. Als deze weken nu al snel gaan dan gaat de rest ook vast goed komen. Misschien een kleine tegenvaller voor je zelf, sept weer in de schoolbanken. Maar ik weet dat je daar ook iemand heel blij mee maak

  • 07 Maart 2018 - 09:10

    Manon:

    Hoi die hard rummikub fan,
    Ik ben nog verbaast dat je in je blog niet hebt gezet hoeveel keer je hebt gewonnen. Snappen de Canadezen wel wat van dat spel?
    Zo gaaf, 5 weken op reis met Joris!!!! (maakt het allemaal een beetje goed.....) Wat is de planning??

    Dikke kus!!!!



  • 07 Maart 2018 - 09:13

    Miek:

    Heee Hannie,

    Fijn om te horen dat het goed gaat! En wat heerlijk dat Joris en jij nu jullie reis verder kunnen gaan plannen. Ik kan je vertellen uit ervaring, het is toch wel heel fijn dat je straks na jullie reis samen naar huis gaat. Én als je in september weer begint dan hebben we met de meiden een goede reden om af en toe eens terug te komen naar Den Bosch!!! Succes op je stage en maak gebruik van je weekenden om het land te zien (tip van de week haha)!

    Liefs xxx

  • 07 Maart 2018 - 13:09

    Anke:

    Heee wereldverkenner,

    Wat een geweldig avontuur waar je mee bezig bent! Het is fijn om te horen dat het goed met je gaat daar. Enja een stageweek kan soms lag duren, die ervaring heb ik zelf ook. Achteraf zul je zien dat de tijd voorbij gevolgen is. Geniet van alle leuke momenten, ze zijn zo voorbij!! Kijk maar lekker uit naar de reis met Joris!

    Kus uit den Bosch

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanna

In het derde schooljaar ben ik verplicht om op buitenlandstage te gaan. Die verplichting heb ik met beide handen aangegrepen om eindelijk te gaan doen wat ik al zo lang roep, naar Canada te gaan. :D

Actief sinds 23 Feb. 2018
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 6141

Voorgaande reizen:

23 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

20 Februari 2018 - 01 December 2018

Stage en reizen in Canada

Landen bezocht: