4 hele weken van huis - Reisverslag uit Westmount, Canada van Hanna Tiggelen - WaarBenJij.nu 4 hele weken van huis - Reisverslag uit Westmount, Canada van Hanna Tiggelen - WaarBenJij.nu

4 hele weken van huis

Blijf op de hoogte en volg Hanna

21 Maart 2018 | Canada, Westmount

Nou de eerste dip is geweest hoor, even een flinke baal dag gehad. Vanuit school werd wat ik had afgekeurd wat dus betekende dat ik opnieuw mocht beginnen en het regelen van de reis met Joris ging ook niet zoals ik het graag had gezien. Daar bovenop miste ik nog eens alles en iedereen. Gelukkig hebben de creatieve boekjes die ik had mee gekregen me weer aan het lachen gemaakt en was Joris zo slim geweest om naar D-reizen te gaan en de hele boel gewoon lekker daar te boeken.
Op het moment is alles geregeld en ingeleverd! Joor komt zelf 3 (!) dagen eerder dan wat ik had gedacht en mijn plan van aanpak ligt op dit moment te wachten om nagekeken te worden door Rolf.
Afgelopen twee weken waren best wel heel vol en ik was ook zo moe iedere dag. De twee weken stonden in het kader van het plannen van de beurs. Ik heb daar zelf niks aan gedaan maar de spanning en stress was goed voelbaar in het kantoor. Afgelopen zondag was het wel de dag van het opbouwen. Half 7 op zondagochtend eruit om naar Ottawa te rijden en daar machines te gaan poetsen. Allejezus wat is dat een rotklus zeg, ik ga nooit meer op de beurs staan. Tenminste als ik moet poetsen niet dan. Beetje tegen de mensen oplullen is wel leuk opzich. Maargoed dinsdags en woensdags moest ik mee naar de beurs. Heb de eerste halve dag amper wat gezegd, ik durfde het gewoon niet. Wat goed hielp is dat een dealer van Johan veel met me gepraat had en toen de andere anderhalve dag ging het veel soepeler. Mentaliteit opgezet van 'ze kennen me hier toch niet' en maar op mensen af gaan stappen. Ging best redelijk opzich. Mooi meegenomen weer. Was toch wel blij dat ik donderdags niet meer mee hoefde naar de beurs, half 6 je bed uit moeten en dan pas op dinsdag om half 8 en op woensdag om 11 uur thuis zijn is niet iets waar je je eigen goed door gaat voelen.
Vrijdag was weer een gewone dag met stage en meewerken en 's avonds een feestje met Kyra en Femke waaant papa en mama waren weg dus ik was de oppas. Had maar een keer een shit momentje die avond, toen ik de kont van Femke moest afvegen ,blijkbaar kunnen kinderen van 3 dat zelf nog niet..
Zaterdags ben ik weer mee geweest naar vrienden van Annemiek en Wesley. Weer kind voelen op de slee en 's avonds echt keilekkere spareribs op, homemade. Echt goed spul gewoon. Ende zondag een heerlijk wandeling gemaakt met Wesley en de kids. Ik was zoooo blij dat ik een skibroek en thermolegging aanhad. Verdorie -9 is niet goed voor een mens hoor. Maar het was weer veel te mooi. Ik kan echt niet wachten op de zomer, hoe het er dan uit ziet hier.

Nog 108 dagen en dan mag ik Joris van het vliegveld gaan halen:)



  • 21 Maart 2018 - 23:58

    Eline:

    Hannie!

    Je voornemen om ons op de hoogte te houden met je blog gaat goed zeg! ;) ga zo door, leuk om je verhalen te lezen. Gelukkig heb je al iets gehad aan ons boekje en de rummikub. Helaas kunnen niet alle weken even lekker lopen, maar goed dat je probeert te genieten van alle leuks dat op je af komt. Elke dag kan je weer eentje afstrepen tot Joris komt , morgen nog maar 107...

    Ga zo door Hanna! Groetjes uit Den Bosch

  • 22 Maart 2018 - 08:45

    Miek:

    Hee lieve hannie,

    Goed dat Joris naar het reisbureau gegaan is, dan is het maar geregeld toch!? Ik hoop dat Rolf je PvA nu goed keurt, dan kan je door met dat verslag in elkaar flansen ;) Ik heb me toen ook uit de naad gewerkt zodat het precies af was voordat Rick naar Australië kwam.

    En verder, bij mij waren ook niet alle dagen rozengeur en manenschijn op stage, maar probeer van de leuke momenten te genieten en blijf positief! Zoals Eline hierboven zegt: Elke dag ben je weer een stapje dichter bij Joris ;)

    Ik ga maar eens naar school, "lekker" aan m'n BO werken...
    Kusjes en knuffels uit Den Bosch namens alle boerinnekes xxxx

  • 24 Maart 2018 - 21:40

    Cora:

    Hoi hoi, leuk je verhaaltje weer te lezen. Het is net of ik je hoor kletsen gezellig. En wat die dip betreft, je kunt hem maar gehad hebben, ben daar alvast vanaf. Nu lekker vooruit kijken. Aan de slag met je stage opdracht en dromen over de reis die jullie saampjes gaan beleven. Alle belangrijke dingen zijn nu goed gegereld denk toch? Joris heeft zelfs al een nieuwe zwembroek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanna

In het derde schooljaar ben ik verplicht om op buitenlandstage te gaan. Die verplichting heb ik met beide handen aangegrepen om eindelijk te gaan doen wat ik al zo lang roep, naar Canada te gaan. :D

Actief sinds 23 Feb. 2018
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 6159

Voorgaande reizen:

23 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

20 Februari 2018 - 01 December 2018

Stage en reizen in Canada

Landen bezocht: